248816
 
 
 
 
 

     Menu:

> Startscherm
> Schrijvers
> Verhalen
> Open verhalen
> FAQ
> Vintage

Keiharde dromen s2
--- Afbeelding
Door: EsQuizzy
Commentaar van de schrijver:
Categorie: Drama / Roman
Geschatte leestijd: ca. 1 minuten

Gepost op 28-05-2011 om 12:33 uur
194 keer gelezen
<< Vorige in deze serie

Alle verhalen in deze serie (Keiharde dromen)
Alle verhalen van deze schrijver (EsQuizzy)



Door: EsQuizzy

Sorry.

Gepost op 28-05-2011 Om 13:26

Pas vanaf 21:33u gaan de reacties over de afbeelding hierboven. Daarvoor was dit een blanco pagina.

Gepost op 28-05-2011 Om 21:59

Door:
Ik heb hier geen woorden voor...
Gepost op 28-05-2011 Om 15:05

Door: Levanda
Hihi, ja kan ik me voorstellen, Schrijver. Zeg Esq, je moet nu wel snel iets nieuws posten, hoor. Dit is een beetje flauw

On the other hand: we will live, dus laat het niet ten koste gaan van research en zo.
Gepost op 28-05-2011 Om 15:13

Door: EsQuizzy
Iets nieuws. Oké.

Gepost op 28-05-2011 Om 21:33

Door: EsQuizzy

Gepost.

Alleen, helemaal nieuw is dit niet, want deze had ik al heel lang liggen.



Gepost op 28-05-2011 Om 21:49

Door: Levanda
Voc? Nee? Wat is het?
Gepost op 28-05-2011 Om 22:40

Hij is wèl deels geïnspireerd door dat logo, Levanda. *thumbs up*

Gepost op 29-05-2011 Om 12:55

Door:
Euhm.....

Misschien het tijdstip, maar ik begrijp het niet helemaal. Morgen kijk ik er nog eens naar.

Gepost op 29-05-2011 Om 01:06

Door: EsQuizzy
Goed, een spelletje hints.

Waar lijkt het op, als je het als een plaatje bekijkt?



Gepost op 29-05-2011 Om 12:56

Door: Rapunzel
Let me help

Klinkt als.... viool...
................kool...
................pool...
...............riool...




SCHOOL!!!!!

Gepost op 29-05-2011 Om 13:23

Ik ben heel benieuwd welk mime-stukje die woorden naar boven haalde, Rapunzel.

8 .

=)

Gepost op 29-05-2011 Om 14:14

Door:
apekool...

Ik zie het niet. Een kapstok misschien?

I want text.


Sorry, ik weet het echt niet. Ik kan er niks van maken. Ik wil liever door naar het verhaal, if I may be so bold.

Gepost op 29-05-2011 Om 14:13

You may be so bold. =)

Maar Rapunzel heeft het wèl goed.

=)

Gepost op 29-05-2011 Om 14:16

Door: EsQuizzy

Enne... Schrijver: dit is óók verhaal.

Gepost op 29-05-2011 Om 14:21

Door: Rapunzel
@Schrijver: It really isn`t THAT difficult, Schrijver
I think I already gave the answer away... I thought so at least...
Enne... kapstokken hebben ze er genoeg Als het goed is ben je er vanochtend nog geweest...

@Quizzy: Gelukkig hoef ik hier alleen te typen Scheelt stukken
Gepost op 29-05-2011 Om 14:22

Ja. Maar ik had dit toch gráág willen zien!
Gelukkig voor jou zat je aan de radende kant.

=D

Gepost op 29-05-2011 Om 14:26

Door:
Rapunzel, bij school denk ik aan een gebouw. En dat zie ik niet. Ik begrijp niet hoe jij hier school in ziet.
Gepost op 29-05-2011 Om 14:26

Door:
En EsQuizzy, zolang ik het plaatje niet begrijp, snap ik het verhaal ook niet. Its all very confusing.
Gepost op 29-05-2011 Om 14:27

Door:
Oh wacht eens, je bedoelt natuurlijk het Christelijk Vivaldi College. Maar nou snap ik het verhaal nog niet.
Gepost op 29-05-2011 Om 14:28

Door: EsQuizzy
Goedzo!
Komt nog.



Gepost op 29-05-2011 Om 14:33

Door:
Ben gewoon niet de snelste denker. Grote kans dat ik het morgen ineens weet. Even die radartjes tijd gunnen. Dan komt het wel goed.
Gepost op 29-05-2011 Om 14:33

Tegen die tijd weet je het al, denk ik.



Gepost op 29-05-2011 Om 14:35

Door: EsQuizzy

Wat ik bedoelde met ‘Komt nog’, is: ik ben aan het schrijven aan de volgende post. Ik hoop vandaag te kunnen posten.



Gepost op 29-05-2011 Om 15:04

Door:
Snapte ik.
Wacht vol spanning...
Gepost op 29-05-2011 Om 15:09

Dit werk is ingezonden op http://www.blocnoot.nl en blijft te allen tijde eigendom van de feitelijke auteur van het werk (of bloCnoot zolang de auteur niet kan worden teruggevonden). Zonder toestemming van de feitelijke auteur mag dit werk niet gebruikt worden voor andere doeleinden dan lezen. BloCnoot zal nooit toestemming geven indien de auteur niet teruggevonden kan worden. Mocht er sprake zijn van misbruik van de inhoud van het gepubliceerde werk op welke manier ook zullen er (in samenspraak met de auteur) stappen ondernomen worden.